torsdag 3 oktober 2013

Blandade känslor.

Hejsan!

 
Ny månad igen!!!!!! Och vi har vänt blad i almanackan igen.Reklam från olika företag dimper ner i både brevlåda och på mejl om att skapa en ny till år 2014. Då återstår bara en stor utmaning för mig, att skapa nya fotografier!!!
 
En vecka har nu gått sedan Neddus genomgick sin kastrering.
 


 
Han fick små fina stygn som ligger invärtes, men en STOR parabol.
Jag spände dock in den ett hack, och då krympte hela omfånget. Vi har tagit det mycket lugn denna vecka. Legat mycket på sängen för att kolla på TV och njuta av praliner, och då naturligtvis utan tratt.

Min Bästa vän
Det är inte bara månaderna som svischar förbi, även åren. Det är idag 7år sedan min älskade Sudden lämnade mig. Med åren så kan jag minnas honom med glädje och inte bara känna sorgen över förlusten.
10 år fick vi iaf tillsammans innan den otäcka tumören satte sig i urinblåsan.


Hur det är..........har ju just skrivit om honom men då fotot kommer upp på bloggen så kommer tårarna igen.
Älskade ju honom så enormt. Men.......... vi får inte ha dom för evigt.

Och skulle vi få ha dom för evigt så stannade ju hundvärlden upp. Och det vill vi väl inte heller?

Imorgon är det fredag, och inte en helt vanlig fredag för Oss. Då startar vi äntligen vår Norgeresa. Snälla Annika Sterner följer med mig för att åka till kennel Cara Choroi och hämta hem en Neddus son.


Vem vet, kanske det är killen till höger som flyger med Oss hem.

Kram från Oss som snart blir fler// Babbsan & Neddus.

2 kommentarer:

Christina sa...

Lycka till med lillpluppen <3

Helena sa...

Åh va spännande!! Mysigt med valp :)