söndag 20 februari 2011

Kallt

Hejsan !
Usch va kallt vi fick helt plötsligt!!!!!!!!!!
I går visade siffrorna -21 då jag rastade Neddus på morgonen innan jag skulle iväg till jobbet.
Betydligt skönare var det med sina -10 då jag var hem på timmar.
Solen tittade fram på dagen och det var trots kylan en härlig dag.

Neddus och jag tog en långpromis och jag la in lite lydnadsmoment under gången.

Passade naturligtvis på att fota min guldklimp i går oxå.



I morse var det bara -10 och nu mitt på dagen upplevs det nästan som blidväder med sina -5,5 ;=)))

Jag ska nu ut en sväng med Neddus innan det är dags att avsluta min arb helg på jobbet.

Ha det gott i kylan.

Wheaten Kramar Från Oss// Babbsan & Neddus.




1 kommentar:

Diva´s svartvita kennel sa...

Härliga bilder på Neddus! Visst har jag en mysig godispåse;-)
Kram Sussi