lördag 26 februari 2011

En mittel på sin semester

Hejsan !
I dag har vi varit till Hund Plejset på besök.
Neddus hade klipptid och det blev lite shopping i butiken oxå ;=)
Kameran kom jag ihåg så jag tog en bild före och efter klippningen.





Nu är han stilig kille igen.

Annika har fått in Back On Track täcken i butiken och vi passade på att prova ett sådant.
Jag har länge ( några år !!!! ) sneglat på Back On Track men i dag slog vi till ;=)))

Härligt med täckande över lårmuskeln.



God fika blev det oxå i fiket. Verkligen att rekomendera.

Ett fik där både hund med matte/husse är välkommen växer verkligen inte på trän. http://www.hundplejset.se/


Gävle BK har haft årsmöte i dag. Jag fick med mej en fin buckla hem.




Överraskningarna var inte slut för dagen.
Emelie och Mattias åker till Thailand i morgon och vovve vakt till Hydro var fixat,trodde jag ja.
Nu är vi med mittel en tid framöver ;))




 

Wheaten/Mittel Kramar Från Oss// Babbsan, Neddus & Hydro.











2 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

Alltid bra när man kan ställa upp. Det har man igen!
O grodan var jättegod;-)
Kram Sussi

Annika Sterner sa...

Bra för Neddus. Nu både ser han och håller kroppen varm. Tack för besöket/Annika