torsdag 17 februari 2011

Fot & Fotoramar

Hejsan !
I dag har jag varit till Farbror Doktorn i gen. Nu var det röntgen resultatet av foten som jag skulle få besked om.
Det visade inte något avikande på området där jag har ont i men därimot såg man två gamla frakturer i foten !!!!!
Nya skor måste inhandlas så att jag får avlastning på det ömma stället och kanske..........
det blir bättre med tiden.

Sedan har jag oxå varit ner till Gallerix och hämtade fotoramarna som var klar.
Så här blev dom och nu hänger solnedgångarna inne i köket.


Mina gamla vovvar finns nu förevigade och kommer att få en plats tillsammans på en vägg.

Här Fehér Macko Jason Irish Blend " Sudden " som gav namnet till min nästa kille Neddus.



Fehèr Macko Kayenne " Wera "



Och naturligtvis så slank ett kort på Neddus oxå med vid beställningen ;))


Nu i kväll var det kallt om näsan då sista kissrundan skulle gås med Neddus.
-13 visar siffrorna på ......usch va kallt vi vill ha vår.

Wheaten Kramar Från Oss // Babbsan & Neddus.







Inga kommentarer: