måndag 24 januari 2011

Massa måsten

Hejsan !
Här hemma rullar det på som vanligt för det mesta.
Några foton från helgens hundträning blev det ej, svårt att fota då jag tränade ensam :-)
Träningen gick väl så där.......... måste backa tillbaka på fria följet. Neddus ligger på så mycket så han får fel position. Nu är det rumsgolvet som gäller och små små förflyttningar.

Helgen som var åkte Stina och jag ner till city och meningen var att vi skulle shoppa loss båda två.
Det var jag i vanlig ordning som gjorde av med mesta slantarna ;))))


Stina föreviga mej på Torget i ståstolen



Jag har för övrigt betat av min MÅSTE LISTA jätte mycket.

Neddus har fått sin rabies vacc.

Jag måste inte räkna reg nr på bilarna längre då jag nu  kommit upp till 200 .( tog lång tid )

Jag har ringt och fått tid hos läkare för min onda fot ( ont sedan i sommras )
och mitt onda knä ( skadade i början nov )

Bokat tid på hörcentralen för ny hörselkoll ( hör inget fast apparat på hö öra )

Två present kort har blivit inlösta i lördags innan dom upphörde att gälla.

I morgon ska jag på " mammo"

Nu blir det till att åka lite fram och tillbaka till sjukhuset en tid framöver och få allt detta fixat.

Och så måste jag anmäla Oss till en lydnadskurs.

Wheaten Kramar Från Oss // Babbsan & Neddus







2 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

En massa måsten kan ju vara jobbigt ibland!!
Nu är jag ledig igen till på måndag, härligt va??;-))
Kram Sussi o vavvorna

test sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.