måndag 17 januari 2011

Ledig dag

Hejsan !
Idag har jag haft ledig dag ifrån jobbet. Men inte har jag fått så mycket uträttat för det ;-))
Det är väl ganska typiskt mej, då jag tycker att jag har så gott om tid.
Det är inte någon höjdare att vara ute på lång prommis i denna halka. I dag har det varit ca +5 så i morgon kanske det har hunnit smälta undan så pass att man kan gå utan att ha hjärtat i halsgropen. Ja jag kan iaf sätta broddar under sulorna men det kan ju inte Neddus ;-)

En kille från Folksam har varit hem till oss idag och vi har gått igenom lite papper med honom.
En ny pensionsförsäkring passade jag då på att teckna.
På kvällskvisten åkte vi till mamma för att hjälpa henne med att klippa klorna på Göta. Typiskt att jag glömde kameran hemma nu när jag vill testa lite med min nya blogg. Mobilen fick duga till att fota med idag.

Söta lilla Göta:


Nä nu är det dags för en kvällshalk runda med Neddus innan vi ska hoppa till kojs och ligga och titta på Skenet bedrar.

Wheaten Kramar Från Oss// Babbsan & Neddus


2 kommentarer:

Diva´s svartvita kennel sa...

Det här går ju lysande ju!!!

Anonym sa...

provar