torsdag 20 januari 2011

Pappers foton.

Hejsan !
Ja nu börjar ju min nya blog att ta form ;-) tycker jag.
Idag kom en bunt med pappers foton i brevlådan som jag har framkallat från Fuji.
Meningen är bla a att mamma ska få ett litet minnes album av Chrizz inom kort.

Linlands Exellent " Chrizz "

Mina känslor pendlar verkligen i kroppen då jag tittar på "gamla" kort.
Vilken liten underbar vovve Chrizz var. Han gav oss många minnen bl.a från agilitybanorna men framför allt var han allt för min mamma.
Tyvärr lämnade Chrizz oss april 2010.

I foto bunten fanns oxå tre efterlängtade kort på Neddus som skulle få förgylla väggen i hallen.
Jag min klant spräckte glaset då  jag monterade på baksidan :((((



Nu får den hänga där på väggen iaf tills jag köpt en ny ram.

Nu har jag tre lediga dagar från jobbet framför mej. Neddus ska då få stora potioner med promenader och skoj.
 Lydnads träning måste oxå få plats på skojlistan denna helg.

Och jag ska försöka att fota lite olika moment i helgen.

Wheaten Kramis Från Oss // Babbsan & Neddus





2 kommentarer:

Annika/vovvarna sa...

häftig tavla:)

Lena A sa...

Snygg blogg!!
Ska försöka komma ihåg att fixa ny länk till den på min hemsida..