torsdag 27 januari 2011

Tupperware party

Hejsan !
I dag har jag haft ledig dag från jobbet, och fått en hel del nyttiga saker gjorda här hemma.
Ett nytt kuvert har dimt ner i brevlådan, remiss till röntgen i feb.
Jag som har betat av måste listan får nu fylla på den med detta besök.

Jag åkte på ett gallstens anfall nu i januari och nu ska gallan oxå kollas upp.
Den smärtan jag hade den natten på akuten önskar jag inte någon annan ska få uppleva.

På em tog Neddus och jag en härlig lång promis. Vi passerade Församlingsängen och Neddus fick springa av sig på skaren.

Här full fart för att hämta vanten



Thjohooo här kommer jag med  den


Det var verkligen kanon väder och vi njöt i fulla drag både vovve och matte.

 


Nu på kvällen har jag varit på Tupperware party, det var länge sedan man var på ett sådant.
Kvällens beställda varor blev en  hackare som var super på att hantera lök.
Och så blev det lite små burkar som passar utmärkt till vovve godis :=)))
Spännande då jag får hem prylarna.

Wheaten Kramar Från Oss // Babbsan & Neddus.





4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder Rabarbro! Verkligen! DU.. har du hittat locken till de gamla burkarna eller är det därför du inhandlar nya? ;) hahah.. Puss och kram kära moster! /Sara

Diva´s svartvita kennel sa...

Åh, vad skoj med homeparty´s det var länge sen. Härliga bilderi snön. Kram Sussi o vavvorna

annika sa...

nu blir du en hejjare på att hacka lök:)o burkar till hundgodis var naturligtvis ett JÄTTE måste.

Nettan sa...

Åh, vilka härliga vinterbilder, måste vara skönt för Neddus att vara ute och springa i snön.
Ha en bra kväll/kram.