måndag 16 maj 2016

Agility!

Hejsan!
Regn och rusk är vad som bjuds på utomhus för tillfället.
 I morgon ska Nemas & Jag debutera på agilitytävling.
Skriver detta inlägg för att åter kunna gå in och läsa mina mål med dagen.
HA SKOJ!

Nu ska man inte ta fram det negativa men det är jävligt lätt då jag har en hund som från födseln varit envis med nosen.
Han kan lika gärna som att hoppa över hinderna i morgon, stå stilla och lukta på pinnarna. Ja så ser verkligheten ut. Och att stanna kvar inne i de långa tunnlarna för att springa fram och åter och lattja för sig själv.

Då är det dags att slänga dessa tankar och plocka fram de goda!!!!!!!
Regnet är jättebra väder för Oss! Då regnar massor av goa dofter bort.
Det tvättar både slalompinnar och hoppbommar , fniss fniss.
Det går absolut inte fort då vi är på agilityplanen, men det passar ju utmärkt för Oss!
Jag har så jäkla ont i höften och nu även domningar ner i foten så jag inte kan kontrollera min egen kropp.
Då är det PERFEKT med långsam fart!

Imorgon kväll står Team Babbsan & Nemas på startlinjen i hoppklass I, hemma på Gävle BK.
Vi gör vad vi kan och vi ska jäklar i min lilla låda ha skoj.





Kram från Oss!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till och glöm inte att det är inte Neamas som anmält till tävling Han vill vara ha skoj.👍💖