lördag 6 april 2013

Släpp fångarna loss det är VÅR

Hejsan!
Jädrans vad bra jag mår nu! 
Jag KAN cykla normalt. Fortfarande kämpigt vid uppförslut då inte musklerna finns där tillräckligt än, men vi kämpar på stålhästen min & Jag.


Idag jobbade vi tillsammans i över 4km då jag åkte till Curves för ett pass.

Som jag skrivit tidigare så är ju Hydro här då hans familj är på semester i Thailand.
Och då kan ju allt hända!

Häromdagen var vi på en händelserik promis, och så här fina var mina killar vid start.



Och så här såg Hydro ut innan vi kom hem.


Han rullade sig i en riktig skithög, gissa om han var populär hos mig? Nix!!!!!!
Det blev stora badkaret för lilleman som stank som en...... jaa jag vet inte vad.



Efter badceremonin var han puss/kram go igen.



Selen som han hade på sig åkte i tvättmaskinen, och jag passade på att slänga med lite leksaker samtidigt.


Neddus och jag har varit till Hundplejset och vibbat lite.Annika hjälpte mig med ett program. Tränade med att lyfta ett ben i taget under 15sek påföljt med avslappning, detta körde vi tre ggr.

Lite bilder

från vibben


Annika knäppte ett roligt kort på Neddus då han satt och tiggde godis från en hylla.


Satt rak som en fura och snackade, vred på huvudet och tittade på mig, för att åter fästa blicken på godisskåpet.
Klart att vetekillen snackade till sig en påse grisknorrar med sig hem.

Nu längtar jag till nästa helg, om jag får min semester beviljad. Då ska Neddus & Jag vara med på en lydnadsträning  på Kungsörs BK som SWTK reg Nordväst ordnat.

Kram från Oss// Babbsan - Neddus - Hydro.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fräscht av Hydro att rulla sig i skit ;) Äckligt!