söndag 28 april 2013

Bildkavalkad.

Hejsan!
Idag blir bloggen  full av bilder med små texter till.
Vi fortsätter med promenader och jag försöker att varje dag gå en längre sträcka ;)
Då matte i huset bestämmer sig för ett lite sundare liv så blir det oxå längre och härligare promisar för den fyrbente.

I torsdags då Neddus & Jag promenerade runt så stannade vi till på en spelplan där snön låg kvar.
Det smakade gott med lite svalkande snö tyckte Neddus, ja han sa det till mig :)



Vi passade oxå på att göra lite godissök på planen innan vi kopplade på för att gå vidare.


I fredags var vi ner till mitt jobb och hälsade på. Neddus älskar att springa omkring på gräskullarna som ligger intill jobbet.



Och linslus som han är så stannar han och poserar oxå.



Här ett foto från lillskogen då vi är på väg hem igen.
 


Det började stänka lite regn och genast blev det mörkare på himlen.
 

Nu i helgen har vi gått på Holmsundsängarna igen. Det är ett mysigt område som man kan släppa hundarna på. Stort och man har bra uppsikt om det kommer fler hundar. Där bar det iväg över grästuvor, diken, stock och sten.



Liten titt in i Trollskogen då vi var på väg hemöver igen.



Idag har vi varit och hälsat på "mormors" lilla Tyra som har namnsdag och blir 6mån.
 

Nu har hon blivit stor tjej som vill sitta i vagnen så hon ser hela stora vida världen.
 

Hydro fick naturligtvis följa med på vagnpromenaden han oxå.


Oj vad det blev många foton idag! Nu har vi bara ett kvar. Då vi kom hem blev det en promis tillsammans med Neddus igen. Träffade grannen ute på parkeringen med sin vovve. Hon hade inte tid just då att hänga med oss. Jag skickade in henne igen och så tog jag med Goul på våran kvällsrunda ;)


Kram från Oss // Babbsan & Neddus.

2 kommentarer:

Superlille sa...

Det är roligt med kort och kul att matte också fastnade den här gången! :-)
/Lillemor

Diva´s svartvita kennel sa...

Kul med många fina kort.