måndag 4 mars 2013

Årsmöte & Ortopeden

Hejsan!
Ny månad och vi står och stampar på samma fläck känns det som.
Nej riktigt så illa är det väl inte men ibland känns det så jäkla trist med min rehabilitering.
Nu är det fyra månader sedan jag opererade mig och jag vill att allt ska vara som innan jag hade av mitt korsband.
Här14 dagar efter op, då stygn och agraffer skulle plockas bort

Det är inte bara svart för tittar jag tillbaka så är jag riktigt bra nu !!!!!!!
Har varit på läkarbesök på Ortopeden idag och allt ser faktiskt riktigt bra ut. Sväller fortfarande men det kommer jag antagligen att få leva med en lång tid framöver. Det blir "små bullar" på sidan om knäskålen, och spänner över knät.

Och detta är i dag!

Nu ska jag iallafall snart kunna börja jobba igen. Jag får en mjukstart med början den 18 mars.Då jag ska jobba 50% av min 77% tjänst i tre veckor innan jag kör på för fullt. Ska bli skönt att vara på banan igen så att säga.

I söndags hände det iallafall lite i hunderiet även om inte Neddus var med på den tillställningen.
SWTK hade årsmöte i Solna och Annika Benngtsson och jag åkte ner dit. Det blev ett intressant möte och en hel del nya saker kommer att hända i klubben, kul. Kul också att träffa både nya och gamla bekanta.

Årsmötet avslutades med prisutdelning av Årets Wheaten i de olika tävlingsgrenar.
Neddus och jag vann Årets Wheaten Allround och jag fick bl.a ta emot en fin keramikhund.





Här ett gruppfoto på oss lyckliga "hundvinnare"


Ja men då blev det ju en rolig helg till slut. Fast jag inte kan följa med och flänga runt på de olika tävlingsbanorna. Än så länge i iallafall, men vi tänker komma igen Neddus & Jag. 

Kram från Oss // Babbsan & Neddus.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Grattis!
Kul med en hund som kan så mycket!
Kram / Yvonne

Susanne Erikzén sa...

Hej. Jättebra blogg du har. Det märks att du har haft den ett tag. Grattis till vinsten :-)
Nu funkar länken till din blogg på min sida! Var lite krångligt att få till det men med lite hjälp så funkade det. Kram