söndag 21 oktober 2012

En heldag på Plejset

Hejsan!

Ruskväder ute, men det hör ju till hösten väl?
 Ute står änne en änglatrumpet i blom som kommer ifrån min mamma.
Men den ska in vilken dag som helst, innan frosten kommer så att jag kan vinterförvara den.

 
Igår var Neddus & Jag på föreläsning på http://www.hundplejset.se/
Det var Emma som föreläste om massage och stretching.














Vi fick en innehållsrik heldag på Plejset. Hundarna låg så fint medan vi lyssnade på Emma.



Men vissa föredrog att mysa uppe i mattes knä emellanåt.


Vi utövade praktiskt på våra hundar efteråt med övervakning av kunniga Emma.
Nu törs jag stretcha Neddus efter denna kurs då jag vet HUR man ska göra, för det är ju inte bara att göra detta.

Gofika fick vi oxå. Smörgåsar i första pausen och kladdkaka i den senare pausen.
Mums!


Annika visade vibben och olika övningar som kan utföras på den.






 
Nu har vi köpt ett 10-kort på vibben så här kommer Neddus att få träna lite framöver.

Roliga pilates övningar visades oxå.


Då vi kom hem hade jag en trött wheaten som hoppade upp i sin fotölj för att slumra en liten stund.


Nu har jag oxå införskaffat mig en metallapport.


Den tycker Neddus är äcklig att greppa,det blir att börja i ruta ett med det momentet.

Operations tiden har kommit för mitt nya korsband i vä knä.
Den 7nov ska jag få det utfört så nu måste jag ta tillvara dessa dagar med promisar tillsammans med Neddus & Hydro.

Ja Hyddan har kommit till Oss nu för att Emelie ska få smått vilken dag som helst.
Tänk att Jag ska bli mormor, fast jag är sååååå ung ;=))

Wheaten Kram till Er alla Från Oss// Babbsan& Neddus + en liten mittel puss.


Inga kommentarer: