tisdag 1 februari 2011

Plus grader


Hejsan !
Ja då har jag varit till Farbror Doktorn i dag med mitt onda knä och fot.
Korsbandsskada och remiss till sjukgymnast för styreträning !!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk att jag som är 50+ och aldrig har gymmat måste nu börja styrke träna ;=)

En ny resa till sjukhuset blir det i morgon för att röntga foten. Där misstänkte han att det var atros.
Vi får väl vänta och se då jag får det utlåtande om 14 dagar.

I går ringde Ewa, Neddus öppfödare för att höra hur vi hade det. Det tycker jag är så himla roligt att en uppfödare gör fast åren går. Synd att det är så långt mellan oss ( 75 mil )
Tänk att det är ganska precis 4 år sedan Neddus satt på vår uppfart nyss hemkommen från Helsingborg.

Neddus 8V



Dagens lång promis blev på em och det började skymma innan vi kom hem.


Skarsnön har blivit mjuk på snövallarna efter gångbanorna och Neddus for upp och ner för drivorna.
Då vi kom hem passade vi på att ta ett snö bad om tassar och ben, mycket praktiskt tycker jag.



Men tassarna behövde lite schampo i badkaret för han hade trampat i någon oljepöl.

Efter det blev det en stöd vila för Neddus i vovve fotöljen



Wheaten Kramar Från Oss // Babbsan & Neddus













Inga kommentarer: