söndag 28 februari 2016

Min Rally Kung!

Hejsan!
 
Min fina Bästa Vännen Neddus slutar aldrig att förvåna mig!

Bästaste Neddus

Jag får nog börja kalla honom Rallykalle snart :)  
 
I går hade Gävle BK årsmöte. Alla Årets Hund resultat hålls hemligt fram till årsmötet. 
Jag hade redan bokat upp mig för att vara med barnbarnet denna dag.............
 
 
Vera
 
 men hade jag vetat att jag skulle få hämta pris.............. hade jag nog försökt att fixa till det.
 
Neddus kom på en 3:e plats bland rallyhundarna år 2015.
Det visade sig vara mycket jämt i toppen. Tre fjuttiga poäng skilde mellan plac 1-3. 
 
Nemas var lite blygsammare med sina resultat, han fick en 7:e plac. Men det är ju jättebra presterat tycker iaf jag. Vi hade fem resultat att skicka in plus en titel. Kanon ju!!!

Fina Nemas
Nu är det Nemas som ska få starta rallytävling nästa helg. Två starter har vi i fortsättningsklass. Gagnef Floda står som arr, denna gång. Blir nog en sen tävling för samling tidigast kl 15:00. Och så har vi ju några mil att åka.

Kram från Oss Rallyteamet Babbsan Neddus & Nemas :)


1 kommentar:

Lena Persson sa...

Ett stort Grattis från oss🌹🐾🎶